MARKET eSUPPORT programa (nazioarteko merkatuetan online presentzia aztertzea)

Azalpena

Market eSupport Programa

Xedea: Programaren helburu nagusia enpresak hautatutako merkatuen egun online duen egoera identifikatzea da. Horretarako, herrialdeko portaera espezifikoak detektatzeko eta enpresaren hobekuntza- puntuak ezagutzeko hainbat ardatz aztertuko dira. Azkenik, konpainiaren online presentzia globala hobetzeko egin beharreko gomendioak eta ekintzak zehaztuko dira.

  • Enpresak nazioartekotzeari eta digitalizazioari dagokienez duen egoera eta negozio-eredua aztertzea eta baloratzea.
  • Interesgarria izan daitekeen merkatuaren ebaluazioa eta hautaketa, nazioartekotze-estrategiaren arabera.
  • Txostenean aztertzen diren hainbat alderdi enpresarekin definitzea: enpresaren eta haren jardueraren informazio deskriptiboa; identifikatzen diren funtsezko terminoak eta aurkitzen dituzten terminoak; eta hautatutako merkatuko lehia. Online presentzia hobetzeko hiru bloke handi aztertzea: Presentzia bilatzaileetan (SEO, SEM, erreferentziak, lehiakideak); Web Analisia (Erabiltzailearen esperientzia eta Barne Auditoria); eta Presentzia beste plataforma batzuetan (rrss, marketplaces, direktorioak...)
  • Egindako azterketaren ondoren ondorioetan gauzatu beharreko ekintzen eta gomendioen plana.

Onuradunak: Gipuzkoako enpresak. Edizio honetarako sektoereak:

  • Altzarien fabrikatzaileak eta horiekin lotutakoak (habitata)
  • Nekazaritzako elikagaiak

Eskaera epea

2025-01-01-etik 2025-12-31-era

Sailak

  • Sektorea: SEKTORE GUZTIENTZAT
    Xedea: Berrikuntza eta Lankidetza
    Eremua: Internazionalizazioa